سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۲

رییس شورای اسلامی شهرقزوین؛

در پرونده توافق پلاک 53 سهم شهرداری رعایت نشده است

در پرونده توافق پلاک 53 مربوط به آقای دژاگاه سهم شهرداری در تفکیک قطعات رعایت نشده است و ضرورت دارد تا به صورت دقیق بررسی مجدد پیرامون لایحه صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا که بادستور کاربررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد با اشاره به لایحه توافق در پرونده آقای دژاگاه گفت:به اعتقاد بنده در شورای گذشته توافق صورت گرفته اشتباه بوده است و 781 متر از سهم مسکونی و خدماتی در تفکیک برای شهرداری لحاظ نشده است .

وی افزود: باید برای شفاف شدن جزییات بیشتر این توافق و بازخوانی بندهای توافق زمان بیشتری بگذاریم ولذا این لایحه برای بررسی های کارشناسی به جلسه آینده موکول خواهد شد .
 
وی در بخش دیگری ازاین جلسه همچنین خواستار توجه شهردار قزوین به پاسخگویی به شورا در زمینه نامه های ارسالی و سوالات اعضای شورا شد و گفت: متاسفانه شهردار نسبت به پاسخگویی مستدل و مکتوب به نامه های شورا بی تفاوت است و لذا ضرورت دارد  تاشهردار  پیرامون سوالات و مطالبات اعضای شورا پاسخگو باشد .
 
فرمانی در ابتدای سخنانش در این جلسه ضمن گرامیداشت روز جهانی مقاومت  وتسلیت به مناسبت سالروز شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد:ابعاد زندگی و معرفتی این سردار رشید اسلام وفرمانده شجاع و مرد میدان  می تواند به عنوان یک مکتب برای همگان  معرفی شود.
 
وی همچنین روز ولادت حضرت زهرا (س) را گرامی داشت و به همه مادران وبانوان  و شهروندان  قزوین این روز را تبریک وتهنیت گفت.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط