یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۰

برنامه های ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) موضوع جلسه اخیر کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قزوین

کمیسیون بانوان وامورخانواده شورای اسلامی شهر قزوین با هدف هم اندیشی و جمع بندی نهایی پیرامون برنامه های روز ولادت حضرت فاطمه زهرا( س) و گرامیداشت مقام مادر و زن در تالار مردم این نهاد تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،جلسه کمیسیون بانوان و امورخانواده شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست فاطمه اشدری و با حضور سایر اعضای شورا ،محدثه علیخانی مشاور امور بانوان شهردار ،منجم مدیر عامل سازمان زیباسازی،صالحی مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز،قاسمی مدیر منطقه چهار،سید رضی مدیر منطقه یک و مشاورین کمیسیون، با هدف بحث و بررسی و جمع بندی پیرامون برنامه های گرامی داشت مقام مادر و روز زن در تالار مردم این نهاد برگزار شد .

 
بر اساس این گزارش،اشدری رییس این کمیسیون در سخنانی خواستار برنامه ریزی مدیریت شهری پیرامون برگزاری برنامه های گرامیداشت مقام مادر در طول هفته شد و گفت: باید برنامه های متنوعی را برای طول یک هفته گرامیداشت مقام مادر وزن در شهر برگزار کنیم.
 
وی همچنین بر لزوم اجرای  برنامه ها در سطح بوستانهای شهر تاکید کرد.
 
اشدری در ادامه خواستار نورپردازی و آذین بندی ویژه میدان مادر شد و گفت: لازم است تا سازمان زیباسازی به طور ویژه به تبلیغات محیطی  و آذین بندی سطح شهر دراین مناسبت ارزشمند توجه کند.
 
وی در ادامه سخنانش همچنین پیشنهاد کرد تا همزمان، هدایای درنظر گرفته شده برای بانوان شاغل در شهرداری قزوین به آقایان نیزبه مناسبت روز پدر اهدا شود که درنهایت با موافقت حاضرین روبه رو شد.
 
همچنین محدثه علیخانی مشاور امور بانوان شهردار نیز در سخنانی به تدارک برنامه درنظر گرفته شده برای بانوان شاغل در شهرداری قزوین اشاره کردو گفت: در روز سه شنبه از ساعت 11 تا سه بعد از ظهر مراسمی برای گرامیداشت روز زن و مادر برای همکاران در نظر گرفته شده است .
 
ترکمن نماینده سازمان فرهنگی نیز در این جلسه به برنامه های تدارک دیده شده از سوی سازمان فرهنگی برای شهروندان اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه  در بوستان مادرو کودک در روز سه شنبه ساعت سه تا پنج و برگزاری جشن با رویکرد مذهبی در سالن شهید بابایی در روز چهارشنبه و اجرای برنامه در روز پنج شنبه در سالن کوثر از جمله برنامه هایی است که برای این مناسبت فرخنده درنظر گرفته شده است .
 
در ادامه هر کدام از حاضرین به بیان نقطه نظرات خود پیرامون برگزاری برنامه های گرامیداشت روز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادرو زن پرداختند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط