سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۰۵

در جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین تاکید شد؛

لزوم تکمیل ساختمان نیمه کاره شهرداری قزوین

اعضای کمیسیون عمران ،ترافیک و امور زیر بنایی شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بررسی لوایح و نامه های واصله شهرداری در حوزه عمران، بر لزوم تکمیل ساختمان نیمه کاره شهرداری تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیر بنایی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهدی مهدی خانی و با حضور اعضا،عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی،وثوق نیا مدیر عامل سازمان تاکسیرانی،نقدی معاون عمرانی منطقه سه، زندیان کارشناس معاونت عمرانی، ذوالقدر کارشناس بودجه و با هدف بررسی لوایح مربوطه شهرداری در حوزه عمران در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

براساس این گزارش؛بررسی لایحه اخذ پیمانکار برای تکمیل ساختمان شهرداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت ؛ همچنین اعضای کمیسیون بر لزوم تسریع در اجرای این پروژه تاکید کردند .

در ادامه جلسه بررسی لایحه تعیین تکلیف اتوبوسهای اسکانیا نیز با حضور تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.

همچنین لایحه خرید دیوار پیش ساخته برای پارکینگ ناحیه دانش و ناصرآباد نیز از دیگر لوایحی بود که با حضور عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک و وثوق نیا مدیر عامل سازمان تاکسیرانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا برآورد و نقشه اجرایی این پروژه به شورا ارایه شود.

در ادامه جلسه،لایحه اجرای دیوار حائل بازدید در بلوار سیدالشهدا (ع) مینودر توسط نقدی معاون عمرانی منطقه شهرداری منطقه سه تشریح و مقرر شد تا پس از بازدید پروژه نسبت به تصمیم گیری پیرامون آن اقدام شود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط