سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۰۵

برگزاری اولین جلسه کمیته حسابرسی شورای اسلامی شهر قزوین در تالار مردم

نخستین جلسه كميته حسابرسي شوراي اسلامي شهر قزوين با هدف ارتقای نظارت مالی، عملکردی و بهبود انضباط و شفافیت مالی شهرداری قزوین در تالار مردم اين نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه کمیته حسابرسی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست علی فرمانی و با حضور محسن حق شناس و مهدی  مهدي خاني، پرويزي و ارباب بعنوان حسابرس متخصص و مهديون بعنوان نماينده شهرداري در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

براساس این گزارش؛در این جلسه مقرر شد تا  اقدامات جهت رسيدگي فني و تخصصي عملكرد مالي شهرداري و بررسي انحرافات احتمالي از بودجه سنواتي شهرداري توسط حسابرسان مستقل صورت گیرد و چگونگي رفع انحرافات احتمالي و ثبت و گزارش آنها به مراجع ذيربط در دستور كار كميته حسابرسي قرار گيرد.

گفتنی است؛ كميته حسابرسي شورا، كميته اي نظارتي، پايشگر و مشاوره اي است كه به موجب ماده ٣ دستورالعمل نحوه استفاده از خدمات موسسات حسابرسي در شهرداري ها  سازمان ها و شركت هاي وابسته با هدف ايجاد يكپارچگي و انتظام بخشيدن در نحوه حسابرسي شهرداري ها، سازمان ها و شركت هاي وابسته و تابعه و سازمان همياري شهرداري هاي استان تشكيل شده است.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط