یکشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۵

اللهیاری،

مشکلات و چالشهای بازار قزوین اولویت بندی شود/مراکز نگهداری معتادین متجاهر نیازمند توجه و رسیدگی هستند

ضرورت دارد شورا و مدیریت شهری قزوین درکنار اصناف بازار سهمی در بهسازی و احیای بازار سنتی قزوین داشته باشند.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،قاسم اللهیاری، دبیر و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با حضور جمعی از بسیج اصناف و معتمدین بازار قزوین برگزار شد اظهار کرد: همیشه و در همه صحنه ها اصناف و بازاریان پای کار نظام و انقلاب بوده اند ودر تمامی حوادث به لحاظ مادی ومعنوی یاریگر نظام هستند.
 
 وی ادامه داد: ضرورت دارد به منظور حل چالشها و مشکلات در بازار سنتی قزوین فهرست موارد براساس اولویت بندی مکتوب ارایه شود تا بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم .
 
 دبیر پارلمان محلی قزوین با اشاره به بازدید خود از بازار سنتی قزوین گفت: متاسفانه راسته علاف بازار سنتی قزوین بیش از چهل سال است بهسازی نشده و کف سازی و سقف مناسبی وجود ندارد و لذا باید در اولویت قرار گیرد.
 
 وی تاکید کرد: ضرورت دارد شورا ومدیریت شهری قزوین درکنار اصناف بازار سهمی در بهسازی واحیای بازار سنتی قزوین تا تبدیل به فضای گردشگری نیز گردد.
 
 رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقزوین در ادامه جلسه که پیرامون بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد درخصوص وضعیت گرمخانه و شلتر آقایان اظهارکرد: طبق بازدیدی که از شلتر آقایان داشتیم وضعیت خوبی این مرکز ندارد همچنین گرمخانه خانم ها هم نیازمند بهسازی است ولازم است تا درخصوص فضای این مکان تدبیر شود .
 
 وی با اشاره به اینکه شهرداری در حوزه اجتماعی نیز تکالیفی دارد گفت: شلتر آقایان (مرکز سرپناه نگهداری معتادین متجاهر) نیازمند مساعدت است و می توانیم با کمک بهزستی شرایط مناسب تری رابرای افراد تحت پوشش این مجموعه فراهم نماییم.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط