یکشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۵

رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهرقزوین تاکید کرد؛

اصناف و بازاریان پشتوانه نظام و انقلاب هستند

اصناف و بازاریان پشتوانه انقلاب و نظام و باعث دلگرمی مردم هستند.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان وامور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین شهرقزوین در جلسه علنی شورا که با حضور جمعی از بسیج اصناف و معتمدین بازار قزوین برگزار شد خطاب به اصناف اظهار کرد: اصناف باعث دلگرمی مردم هستند وبه نوعی دولت بزرگ هستند و دولت ها متوسل به دولت شما هستند همچنین شما پشتوانه نظامید و بهترین ابزار اطلاع رسانی به مردم از مسائل شهر و کشور در دستتان شماست .
 
 وی افزود: اگر نبود همت و حمایت  اصناف وبازاریان ، نظام آسیب می دید چرا که همیشه پای کار نظام و انقلاب بوده و هستند و در تمامی عرصه ها درکنارمردم وانقلاب می مانند وباعث دلگرمی و امید مردمند. به فرمایش مقام معظم رهبری (دامه برکاته) همه مسئولین مکلفند برای حفظ و ایجاد امید، امیدواری و دلگرمی مردم تلاش کنند و بازاریان و کسبه گرامی از زمان انقلاب تا به امروز، نسبت به این موضوع مسئولانه اقدام کردند.
 
 وی با اشاره به افزایش هاپیر مارکت ها درکنار بازار گفت: باید برای این وضعیت ساماندهی و مدیریتی صورت گیرد تا کارکسبه بازار دچار اختلال نشود .
 
 اشدری همچنین خواستار نصب عکس شهدای بازار در راسته ها و معابر بازار شد .
 
 وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مطلب دکتر محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی پیرامون عدم جابجایی و تغییرکاربری بیمارستان بوعلی قزوین گفت: این بیمارستان نوستالژی شهرماست و نباید برای موضوعات تجاری مشکلات این منطقه را زیاد کنیم .
 
 این عضو شورای اسلامی شهرقزوین  همچنین تاکید کرد: می توان علاوه بر حفظ و تقویت و بهینه سازی شرایط اورژانس این بیمارستان ، این مرکز درمانی را به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی، جراحی قلب ، چشم و یا هر دو تبدیل کرد ، اما برای تبدیل آن به تجاری اصلا منطقی نیست و روی این موضوع هم ایستادگی می کنیم .
 
 وی دربخش دیگری از این جلسه که به بررسی لوایح شهرداری قزوین اختصاص داشت خواستار توجه به مطالبات کنگره شصت شد و گفت: در محور باغستان سنتی ومحور نسیم شمال کنگره شصت برای معتادین وخانواده های آنان کلاسهای آموزشی برگزار می کند که پیشنهاد می شود  معاونت خدمات شهری یکسری از مطالبات آنان را پیگیری نماید و در راستای حل مشکلات آن اقداماتی داشته باشد

پایان پیام/

تصاویر مرتبط