سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

سرباز،مسول هیئت اندیشه ورز بسیج مداحان استان قزوین

فعالیت مداحان باعث آرامش روحی و روانی جامعه می شود/ خانه مداحان احداث شود

باید باور کنیم که جامعه برای تلطیف روح و آرامش روان به مداحین نیاز دارد چرا که ستایشگر دلها را پیوند به خدا و اهل بیت (ع) می‌دهد و مسیر را روشن و بصیرت افزایی می کند.

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،کریم سرباز مسوول هیئت اندیشه ورز بسیج مداحان استان قزوین در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین بااشاره به جایگاه مدح و ستایشگری و اهمیت آن در میان ائمه اظهار اظهار کرد: جایگاه مدح و ستایش میان ائمه اطهار بسیار رفیع است و لذا  باید این جایگاه را حفظ کرد.
 
وی ادامه داد :باید باور کنیم که جامعه برای تلطیف روح و آرامش روان به مداحین نیاز دارد  چرا که این ستایشگر دلها را پیوند به خدا و اهل بیت می‌دهد و مسیر را روشن  وبصیرت افزایی می کند.
 
وی با بیان اینکه اقدامات مجموعه های مادحین استان در سطج کشور نمونه است خاطر نشان کرد:نیاز است که مجموعه شورا و مدیریت شهری قزوین نگاه ویژه ای به مطالبات و نیازهای این قشر داشته باشد که اولین خواسته در اختیار گرفتن فضایی به عنوان خانه مداحان است.
 
سرباز با اشاره به اهداف تاسیس خانه مداحان تصریح کرد:هم افزایی نهادهای متولی،رشد و ارتقای جامعه ستایشگری، تربیت و توانمندسازی نسل جوان، سازمان‌دهی جامعه مداحان، برگزاری نشستهای صمیمانه با مداحان، برگزاری کارگاه‌های تخصصی شعر سبک و راه اندازی مدرسه عالی ستایشگری ازجمله این اهداف است .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط