سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

محمدی،مسئول سازمان بسیج مداحان استان قزوین ،

مداحان نقش مهمی در جریان سازی دارند

به فرموده مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) کلید حرکت این نظام به دست مداحان است ولذا باید بیش از پیش به کارکردهای این مجموعه و نقش آنها در جریان سازی توجه شود.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ، عقیل محمدی مسئول سازمان بسیج مداحان استان قزوین در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین بااشاره به جایگاه مدح و ستایشگری و اهمیت آن در میان ائمه(ع) اطهار اظهار کرد: از فعالیت های بسیج مداحان، تربیت نیروی کارآمد و انقلابی در هیئت های مذهبی است که عمده فعالیت ها بر روی سنین نوجوانان و جوانان می باشد و برگزاری کارگاه های تخصصی و اردوهای تربیتی در این راستا هدفگذاری شده است.

 
وی با اشاره به اهمیت نقش و کارکرد مادحین در جامعه ادامه داد : این قشر می توانند جریان سازی کنند اما این سوال مطرح می شود که چه توجهی به این قشر شده است؟آیا جامعه توانسته از توانمندی مادحین بهترین استفاده را نماید ؟
 
محمدی  تاکید کرد: به گفته مقام معظم رهبری مدظله العالی کلید حرکت این نظام به  دست مداحان است ولذا باید بیش از پیش به کارکردهای این مجموعه و نقش آنها در جریان سازی توجه شود.
 
وی همچنین خواستار مساعدت و همراهی همه نهاد ها از جمله شورا ومدیریت شهری قزوین  از جامعه مادحین شد و گفت: امیدواریم با همدلی و در کنار هم بودن اتفاقات خوبی برای شهر رقم بخورد و آثار و برکاتش شامل حال همه شهروندان شود .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط