سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

موسوی رییس کانون مداحان استان قزوین ،

لزوم مساعدت و همراهی مدیریت شهری در احداث خانه مداحان استان

به منظور هم افزایی و هماهنگی های بیشتر مادحین ضرورت دارد تا مکانی جهت استقرار آنان به عنوان خانه مداحان استان در قزوین احداث و راه اندازی شود و در این راستا نیازمند مساعدت و همراهی مدیریت شهری قزوین هستیم.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، موسوی رییس کانون مداحان استان قزوین در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین با تاکید بر لزوم احداث خانه مداحان در استان اظهار کرد: پیگیری برای احداث خانه مداحان تقریبا یک ماهی است که به طور مستمر و جدی درمجموعه های استان انجام شده است و لذا از شورا ومدیریت شهری می خواهیم تا این مجموعه را در رسیدن به این مطالبه همراهی نماید .
 
وی ادامه داد: در حال حاضر اغلب استانها در کشور توانسته اند  خانه مداحین را داشته باشد اما در استان قزوین هنوز برای این مهم اقدامی صورت نگرفته است.
 
موسوی با بیان اینکه مجموعه مادحین استان افتخاری برای کشور هستند خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم برای جامعه ستایشگری قزوین قدمی برداریم .
 
وی همچنین از ساماندهی مداحین در آرامستانها یاد گرد و گفت:بحث آموزش و توانمند سازی مداحان در دستور کارقرار دارد همچنین کمیته صیانت نیز راه اندازی شده و موارد تخلفات درآن پیگیری و بررسی می شود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط