چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۱

رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار قزوین با صدور پیامی سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را تبریک گفتند

فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر و صباغی قزوین با صدور پیامی سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را تبریک گفتند.

متن پیام به این شرح است:

          بسم الله الرحمن الرحیم

      بسیج مظهر اقتدار ملی است
    رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)

تشکیل بسیج مستضعفان در پنجم آذرماه ۱۳۵۸، به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می شود، چرا که امروز شاهدیم بسیج در تلاطم های چهل‌ ساله پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همواره و تاکنون به بهترین شکل ممکن از انقلاب اسلامی ایران و ارزشهای آن پاسداری کرده است.

بسیج مظهر عزم و اراده‌ی ملی، مشارکت مردمی و اقتدار جمهوری اسلامی، ایثار، اخلاص، آمادگی کامل و خدمت است و وجود هرکس با هر دیدگاه سیاسی، اگر به این خصایص گرانبهای معنوی آراسته گردد، بسیجی و خدمتگزار واقعی ملت محسوب می شود.

همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند: «در حقيقت همه انسانهاي مؤمن، آگاه، بصير، عاشق، متعهّد، علاقه مند و آماده به کار، در هر ميدانی از ميدانها که براي ملت مفيد است،حضور دارند، جزو بسيج هستند،لذا بسيج، يک نام مقدّس است.»

خدا را شاکریم در چنین روزی شاهد رویش و بالندگی این نهاد مردمی هستیم و همواره خود را مدیون ایثارگری ها و پایمردی بسیجیان در طول تاریخ پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می دانیم.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای معظم انقلاب اسلامی؛ هفته بسیج را به تمام بسیجیان تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان اقتدار، سربلندی و افتخار را برای ملت ایران حماسه آفرین و نیز بسیجیان خواستاریم.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط