سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

محسن حق شناس،

پروژه کانون ستایشگران قزوین در شورای ششم احداث شود

احداث کانون ستایشگران اهل بیت (ع) به عنوان یک پروژه با اهمیت در بودجه سال 1403 در نظر گرفته شود .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین   محسن حق شناس نائب رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با حضور رییس و اعضای کانون مداحان استان قزوین برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: طبق قانون و مفاد بند های متعدد قانون شورای اسلامی شهرها می توانیم  نسبت به  احداث کانون ستایشگران و مساعدتهای مالی درخدمت خادمان آستان اهل بیت علیهم السلام  باشیم.

 
وی افزود: ظرفیت شورای ششم یک ظرفیت استثنایی است و اگر در این دوره از شورا  ایجاد کانون ستایشگران  آغاز و اجرایی نشود در هیچ دوره ای انجام نخواهد شد .

وی با بیان اینکه در شورای پنجم روی دو حوزه هنر و ورزش سرمایه گذاری خاصی  شد و در این دوره هم ادامه پیدا کرد  خاطر نشان کرد: در این دوره برای پروژه خانه تئاتر سرمایه گذاری خوبی انجام شد لذا می توانیم در این دوره از شورا برای کانون  ستایشگران  به عنوان یک پروژه اجتماعی بودجه تعریف کرده و برای اجرایی شدن آن طرف مدت یکسال تلاش کنیم.

حق شناس تصریح کرد: وقتی تجمیع و تمرکز  در هر زمینه اتفاق بیفتد قطعا تعمیق را در پی خواهد داشت، لذا می توانیم در قالب طرح کوتاه مدت و در اختیار دادن فضایی برای استقرار کانون ستایشگران و در ادامه نسبت به احداث آن  اقدام نماییم.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط