سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

رییس کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین؛

ستایشگران نقش مهمی در ترویج و ارتقای تربیت و اخلاق اسلامی داشته و دارند

مداحان نقش مهمی در ترویج اخلاق اسلامی دارند و ضرورت دارد تا به مطالبات آنان توجه ویژه ای شود.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، حسین صلح جو رییس کمیسیون املاک وحقوقی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با حضور رییس و اعضای کانون مداحان استان قزوین برگزار شد اظهار کرد:  مداحان نقش مهمی در ترویج اخلاق اسلامی دارند  و فعالیت آنان از اهمیت خاصی برخوردار است .
 
وی افزود: مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) مردم را با ارزش‌های اسلامی و انسانی آشنا می‌کند و اثر گذاری این قشر در جامعه را هیچ کسی نمی تواند منکر شود.
 
 وی با بیان اینکه ستایشگران در همه بخشها وارد میدان شده اند تاکید کرد: با توجه به گستردگی مخاطبان این مجموعه ضرورت دارد تا در حوزه زیر ساخت حمایت و مساعدتهای خوبی صورت گیرد بر این اساس در حد توان آماده همکاری و تعامل و حمایت از مجموعه مداحان استان هستیم.

صلح جو ادامه داد: باید برای اعطای عنوان ستایشگر برای ذاکران اهل بیت (ع) توسط دستگاههای ذیربط تمهیداتی اندیشیده شده و در این خصوص برنامه ریزی شود.
 
وی خاطر نشان کرد:  بنا به فرموده امام خمینی (ره)،  محرم و صفراست که اسلام را زنده نگهداشته است؛ و ستایشگران از مهره های اصلی  و بسیار تاثیر گذار گردونه دستگاه و مجالس اهل بیت (ع) هستند و باید این عزیزان از خدمات و امکانات در خور شان خود  بهره مند شوند.

 این عضو شورای اسلامی شهر قزوین خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری (دامه برکاته)  در بیانیه گام دوم انقلاب  نیز انتظارات خاصی از این قشر جامعه مطالبه فرمودند که مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر نیز باید در قالب تقویت و ارتقا سطح کیفیت و حفظ جایگاه آنها از جایگاه قانونی نسبت به تامین مکان و امکانات لازم به صورت تمام قد استفاده و اقدامات لازم را انجام دهند.
 
صلح جو خاطر نشان کرد: شورای ششم در حوزه فرهنگی وقرآنی اقدامات خوبی داشته است که می توان به اختصاص ساختمانی برای کانون قرآن با اعتبار 36 میلیارد تومان اشاره نمود.
 
 رییس کمیسیون املاک اظهار امیدواری کرد تا با راه اندازی و ساخت خانه مداحان باقیات وصالحاتی از این دوره از شورا برای شهروندان قزوین بماند .
پایان پیام/

تصاویر مرتبط