سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

نریمان مسؤل کانون مداحان شهرستان قزوین، در صحن علنی شورا تاکید کرد:

لزوم اختصاص سرانه فرهنگی برای مداحان قزوین

با توجه به کمبود اعتبار برای کانون مداحان در سازمان تبلیغات‌ اسلامی پیشنهاد می شود تا که بودجه سرانه‌ای برای این کانون در نظر گرفته شود، بر این اساس سیاست‌گذاری در حوزه تخصیص سرانه بسیار مهم است و لذا درخواست داریم تا در این خصوص برنامه ریزی شود.


 
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، نریمان مسول کانون مداحان شهرستان قزوین در جلسه علنی شورا با بیان این که باید وحدت رویه در جذب اعتبارات صورت گیرد اظهار کرد: در حال حاضر یک نوع بی‌نظمی و پراکندگی درباره واگذاری کمک‌های مالی در حوزه فرهنگی دیده می‌شود و لازم است در این حوزه یک وحدت رویه انجام شود.
 
 وی با بیان اینکه قزوین  شهری آسیب‌خورده در حوزه فرهنگی است افزود: قزوین از لحاظ علما و دانشمندان و افراد نخبه فرهنگی درکشور کم نظیر است اما برای شناساندن این ظرفیتها به کشور و استفاده از آنان اقدامات قابل توجهی صورت نگرفته است .
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه خانه  مداحان یک نمود اثر گذار در کشور است  تاکید کرد؛لازم است تا با حمایت ومساعدت شورا ومدیریت شهری قزوین ساخت خانه مداحان در دستور کار قرار گیرد.
 
 نریمان  همچنین خواستار اختصاص سرانه فرهنگی ویژه برای مداحان استان شد و گفت:با توجه به کمبود اعتبار برای کانون مداحان در سازمان تبلیغات‌اسلامی پیشنهاد می شود تا  که بودجه سرانه‌ای برای این کانون درنظرگرفته شود، بر این اساس سیاست‌گذاری در حوزه تخصیص سرانه بسیارمهم است و شایسته است تا در این خصوص برنامه ریزی شود  .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط