سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

بررسی چهار لایحه شهرداری قزوین در کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین

در جلسه کمیسیون عمران ،ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین چهار لایحه شهرداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهدی مهدی خانی و با حضور اعضا،بهنام زاده مدیر املاک، پیله چی معاون عمرانی منطقه چهار،برزگر کارشناس معاونت عمرانی، حسامی معاون عمرانی منطقه دو و سایر کارشناسان مرتبط حقوقی و با هدف بررسی لوایح مربوطه در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

براساس این گزارش؛ در ابتدای این جلسه لایحه احداث سرویس بهداشتی در محوطه شهرداری منطقه چهار با حضور پیله چی معاون عمرانی منطقه چهار مورد رسیدگی و تایید قرار گرفت.

همچنین لایحه عقد قرارداد با آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان با حضور برزگر کارشناس معاونت عمرانی بررسی و به تایید رسید.

در ادامه جلسه ،لایحه اخذ مجوز برگزاری مناقصه برای عملیات عمرانی دوربین نظارت تصویری، ثبت تخلف سرعت و تابلوهای vslدر سطح شهر مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.

همچنین در بخش دیگری از این جلسه، لایحه تغییرکاربری پلاک هایی به متراژ ۱۲۹۰ مترمربع در میدان جانبازان ابتدای بلوار نخبگان نبش کوچه یاسمن و توافق با آقای ناصر قاجار مورد بررسی قرار گرفت.

در بخش پایانی این جلسه،موانع و مشکلات پروژه سوله ورزشی شرق باهنر و ماده ۴۶ و ماده ۴۸ شدن و فسخ قرارداد با  پیمانکار پروژه با حضور حسامی معاون عمرانی شهرداری منطقه دو و کارشناس حقوقی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا جلسه ای با حضور پیمانکار و نماینده قانونی ایشان برگزار شود .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط