سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۳

فصیحی رامندی ،

نقد افراد و عملکرد آنها توام با رعایت انصاف و اخلاق باشد

فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین در دفاع از مدیریت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: نقد افراد و عملکرد آنها باید به صورت اخلاقی و با انصاف و به دور از سخن های ناروا باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین ،فرج اله فصیحی رامندی عضوشورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا در دفاع از سازمان فرهنگی ورزشی و مدیر آن اظهار کرد: بنده می خواهم از مظلومیت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و مدیر این سازمان که فردی پرتلاش و متدین، با ایمان و اعتقاد به نظام ،مبادی به آداب ،متعهد به انجام وظایف و تکالیف قانونی خود است، دفاع کنم.
 
وی  درادامه با اشاره به گزارش اقدامات سازمان فرهنگی ورزشی در پرداخت مساعدت به هیات ها و تشکلها و اجرای تکالیف محوله از سوی کمیسیون فرهنگی گفت: بنده علی رغم اینکه به تکالیف واگذار شده از سوی کمیسیون فرهنگی به سازمان فرهنگی ورزشی نقد دارم، اما با توجه به آمار ارایه شده تا حد قابل قبولی وظایف و تکالیف توسط این سازمان  انجام شده است.  
 
 به گفته فصیحی رامندی  بر طبق آمار ارایه شده درماه مبارک رمضان میزان تکالیف دو میلیارد و 400 میلیون تومان بوده که دو میلیارد و 300 میلیون تومان آن پرداخت شده است، همچنین در روز معلم نیز 272 میلیون تومان پرداختی از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین صورت گرفته است و تمام تکالیف محوله پرداخت شده است.
 
 وی همچنین به سایر پرداختی به مناسبتهای مختلف اشاره نمود و گفت: پرداختی در دهه کرامت 648میلیون تومان،دهه ولایت یک میلیاردو 60 میلیون تومان ، ماه های محرم و صفر یک میلیارد و 900 میلیون تومان ،برنامه های فرهنگی ورزشی به مبلغ 860 میلیون تومان می باشد .
 
 به گفته این عضو شورای اسلامی شهرقزوین  در مجموع از تکالیف محوله در حوزه مساعدتها پنج میلیارد و 300 میلیون تومان، مبلغ چهار میلیاردو 700 میلیون تومان پرداخت شده است و مبلغ 511 میلیون تومان از تعهدات باقیمانده است که آن به هم به دلیل عدم مراجعه اشخاص بوده است .
 
 فصیحی رامندی  با اشاره به اینکه نقد افراد و عملکرد آنها باید با انصاف و بدور از رفتار و سخن های ناروا باشد خاطر نشان کرد: باید در نقد افراد و عملکرد آنها انصاف و اخلاق رعایت شود. 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط