سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۳

رییس شورای اسلامی شهر قزوین خبر داد:

اختصاص دو میلیارد تومان برای مساعدت به اردوهای راهیان نور / هزینه کرد در مسیر ایثار و شهادت سرمایه گذاری فرهنگی است

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین از اختصاص دو میلیارد تومان اعتبار برای مساعدت به اردوهای راهیان نور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین ، علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد در بخشی از جلسه  که به بررسی لایحه مساعدت به برگزاری راهیان نور اختصاص داشت گفت: در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت کار بزرگی در مسیر راهیان نور انجام می شود و لذا باید تا جایی که توان داریم دراین حوزه مساعدت شود.
 
 فرمانی با بیان اینکه هزینه در این مسیر سرمایه گذاری است تاکید کرد: برای برگزاری راهیان نور هر چه مساعدت و حمایت شود و شاهد افزایش حضو ر جوانان و نو جوانان و اقشار مختلف در این برنامه باشیم کاهش آسیبهای اجتماعی در همه بخشها را نظاره گر خواهیم بود.
 
 وی خاطر نشان کرد: ما نمی توانیم داعیه دار کار فرهنگی باشیم اما به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بی تفاوت باشیم و کاری در این زمینه انجام ندهیم ، بنابراین اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با افزایش رقم مساعدت به برگزاری اردوهای راهیان نور از یک میلیارد تومان به دو میلیارد تومان موافقت نمودند .
 
 فرمانی در ادامه بر لزوم نظارت دقیق شهرداری بر هزینه کرد اردوهای راهیان نور تاکید کرد و گفت: باید کمیسیون فرهنگی شورا به همراه سازمان فرهنگی ورزشی بر این حوزه نطارت داشته باشند .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط