یکشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۱

عضو شورای سلامی شهر قزوین تاکید کرد ؛

پل زیر گذر مشعلدار تعریض شود

پل زیر گذر ناحیه مشعلدار در جریان اجرای پروژه باند کندرو تعریض شود تا مسائل ایمنی وترافیکی این محور برطرف گردد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین ، فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای  اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا که با دستورکار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد در خصوص اجرای باند کندروی مشعلدار گفت: این پروژه با مشارکت راهداری و حمل و نقل جاده ای وشهرداری اجرا می شود ولذا ضرورت دارد حتما پل زیر گذر مشعلدار در جریان اجرای این پروژه تعریض شود تا مسائل ایمنی وترافیکی این محور برطرف گردد.
 
 وی همچین در ادامه جلسه در طرح دیدگاه خود پیرامون تعیین تکلیف برج حکم آباد گفت: هتل سازی در قزوین صرفه اقتصادی ندارد و از طرف دیگر سرمایه گذاران رغبتی به ساخت هتل در قزوین ندارند گواه این موارد را می توان در موافقتهای اصولی که منجر به ساخت هتل نشد، را دید.
 
   فصیحی رامندی خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده که هیچ سرمایه گذاری در قزوین هتل نمی سازد پس باید  اجازه دهیم برج حکم آباد به صورت کاربری مصوب که اداری تجاری و مسکونی می باشد اجرایی شود.
 
 وی همچنین به تجربه تکمیل ساختمان شهرداری اشاره نمود و گفت: در سالهای گذشته ساختمان شهرداری با اعتبار 20 میلیارد تومان در حال اجرا و تکمیل بود که پیشنهاد شد طراحی آن به معماری ایرانی و اسلامی تغییر یابد اما تا این طرح آماده شود افزایش قیمتها باعث شد تا این ساختمان به حالت نیمه کاره باقی بماند پس تجربه نشان می دهد که نباید پروژه در حال اجرا را با طرحها و پیشنهادهای غیر منطقی راکد نگه داشت .
 
 وی در خصوص اجرای بلوار 55 متری در بلوار شهید لشگری و انتهای باقرآباد گفت: تملک این مسیر برای شهرداری بسیار هزینه بر است و باتوجه به اینکه کمربندی آیت اله باریک بین راه اندازی شده ضرورتی برای تعریض این محور وجود ندارد چرا که حالت شریانی واصلی ندارد و به نوعی مسیر دسترسی محسوب می شود. 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط