یکشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۱۴

فصیحی رامندی،

پرهیز از بخشی نگری و انسجام استانی اولین گام در اجرای برنامه های تحولی قزوین است

باید در راستای توسعه زیرساختهای گردشگری و موفقیت در تحول و پیشرفت و آبادانی شهر قزوین وحدت و انسجام استانی فارغ از هر گونه بخشی نگری را سرلوحه امور قرار دهیم.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،فرج اله فصیحی رامندی  ،عضو شورای اسلامی شهر قزوین در نشست مشترک با مدیران ارشد استان ضمن قدردانی از نگاه ویژه استانداری قزوین به مسایل عمده شهر واستان قزوین به خصوص در حوزه گردشگری اظهار کرد: از این نگاه ویژه به مسایل قدردانی و تشکر می نمایم ،اما این مسایل در دوره های گذشته با شعارهای مختلف  نظیر قزوین را جهانی کنیم و با تبلیغات گسترده در تلویزیون و بیلبوردهای شهری و یا برنامه های بین المللی همچون  سازمان اسکان بشر u.n هپی تات ، همایش شهرداران آسیایی و خواهر خواندگی قزوین با بعضی شهرها ، حضور هنرمندان تراز اول در قزوین، مطرح شده است اما همزمان نیز با چالشها و مخالفتهای زیادی در دورن مجموعه روبه رو بودیم.
 
 وی ادامه داد:به دلیل نبود فرهنگ همکاری و هماهنگی و بخشی نگری، اجماع کامل و هماهنگی در استان قزوین  وجود ندارد و این موضوع باعث شکست بسیاری از پروژه ها خواهد شد .
 
 فصیحی رامندی اولین قدم در مسیر توسعه زیرساختهای گردشگری را وحدت وهمدلی و هماهنگی میان دستگاه ها ذکر کرد و گفت: باید در ابتدای امر هماهنگی و وحدت فارغ از هر گونه بخشی نگری را سرلوحه قرار دهیم وانسجام استانی و واحد دراستان داشته باشیم  
 
وی همچنین با بیان اهمیت اقتصاد گردشگری در شهر قزوین گفت: پروژه های خوبی در این جلسه مطرح شد اما اجرای همه آنها کاری غیر ممکن است لذا پیشنهاد می شود در جلسه ای تخصصی نسبت به ارزیابی پروژه ها اقدام شود و در نهایت چهار پروژه در اولویت اجرا قرار گیرند .
 
 وی تاکید کرد: اولویت بندی پروژه ها و اتحاد وانسجام مدیران استانی و شهری در اجرای آنها می تواند در افق آینده شهر تاثیر را بسزایی داشته باشد.
 
 به گفته این عضو شورای سلامی شهر قزوین ما به سهم خود در راستای منافع شهر و شهروندان آمادگی داریم تا درجهت توسعه زیر ساختهای گردشگری شهر واستان تلاش کنیم .
 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط