یکشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۱۴

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین در نشست با مدیران ارشد استانی ؛

شورا و شهرداری قزوین درحوزه گردشگری برنامه ریزی دارند

شورا و مدیریت شهری قزوین در حوزه توسعه زیر ساختهای گردشگری برنامه و تمهیدات خوبی را در دستور کار دارند .

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،مهدی مهدی خانی ،رئیس کمیسیون عمران،ترافیک وامور زیر بنایی  شورای اسلامی شهر قزوین در نشست مشترک با مدیران ارشد استان ضمن تاکیدبر اهمیت حوزه گردشگری در پیشرفت و تحول شهر و استان قزوین اظهار کرد: در شورای ششم یکی از مهم ترین دغدغه اعضا توجه به موضوع گردشگری  و رونق این صنعت در شهر قزوین بوده است و برای تحقق این مهم تاکنون برنامه ریزی ها و اقدامات خوبی نیز درسطح شورا وشهرداری قزوین صورت گرفته است .
 
وی به اختصاص اعتبارات خوب در بودجه سال جاری در حوزه گردشگری اشاره داشت و گفت: در سال گذشته اعضای شورا در تصویب سند بالادستی خود که بودجه شهرداری می باشد 18 صفحه برنامه مرتبط با گردشگری را به تصویب رساندند که نشان از عزم و اراده شورای ششم و مدیریت شهری در حوزه گردشگری دارد.
 
مهدی خانی  ادامه داد: برای معرفی منطقه نمونه گردشگری باراجین تا پنج سال آینده برنامه ریزی شده و به صورت ویژه به آن پرداخته شده است و در این حوزه به صورت جدی وارد عمل شده ایم.
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین خاطر نشان کرد: درخصوص ارتقای جایگاه گردشگری مذهبی،و طبیعی و باغستان سنتی نیز در بودجه شهرداری قزوین ردیفهای خوبی درنظر گرفته شده است.
 
وی همچنین به اقدامات شورا وشهرداری قزوین در زمینه شناساندن قزوین به عنوان پایتخت خوشنویسی اشاره نمود وگفت :در این زمینه نیز  نیازمند همکاری ارگانهای مرتبط هستیم .
 
رییس کمیسیون عمران شورا، همچنین معرفی نخبگان ومفاخر ملی را زمینه ساز رونق گردشگری دانست .
 
مهدی خانی همچنین به اقدامات فرهنگی و تبلغیاتی درزمینه معرفی شهر قزوین اشاره کرد و گفت: در این حوزه ساخت پویانمایی ،تولیدمحتوا ،بازی رایانه ای و کلیپ و تیزر در  دستور کار قراردارد و می توانیم با ادبیات مشترک در حوزه توسعه گردشگری اقدامات خوبی داشته باشیم.
 
وی همچنین خواستار وحدت و تعامل بیشتر میان مدیران استانی در اجرای پروژه ها شدو گفت: پروژه  ساماندهی ورودی های شهر  قزوین ، کمک میراث فرهنگی در بازگشایی بلاغی، بازگشایی سبزه میدان،احداث ترمینال شمال شهر ،اجرای دوچرخه اشتراکی و راه اندازی تله سیژ همگی می تواند با تعامل و مشارکت بیشتر مدیران و همدلی به اجرا برسد .
 
وی تاکیدکرد: درسایه همدلی مدیران می توانیم به اهداف کوتاه ،میان وبلند مدت درتوسعه زیر ساختهای گردشگری برسیم .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط