سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۹

پیش نویس اسناد مناقصه پروژه حکم آباد روی میز کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین

در جلسه کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین پیش نویس قرارداد سرمایه گذاری پروژه برج حکم آباد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه کمیسیون مالی،برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست ولی چگینی و با حضور محسن حق شناس و ومهدی مهدی خانی اعضای کمیسیون ،مهدیون مدیر مالی، ریزوندی رییس سازمان سرمایه گذاری، خانلو مدیر امور پیمان و رسیدگی و کارشناسان مرتبط حقوقی و سرمایه گذاری وبا هدف بررسی اسناد مناقصه پیش نویس پروژه حکم آباد در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

براساس این گزارش ؛ در ابتدای این جلسه محاسبات مالی و اقتصادی پروژه از جمله مجموع هزینه ها و آورده های سرمایه پذیر،شرح آورده شهرداری جهت سرمایه گذاری،ارزیابی قدرالسهم طرفین توسط ریزوندی رییس سازمان سرمایه گذاری و کارشناسان مربوطه تشریح شد .

وی گفت: این پروژه دارای کاربری مسکونی اداری و تجاری می باشد و در حال حاضر پنج سرمایه گذار برای تکمیل این پروژه و مشارکت اعلام آمادگی نموده اند.

همچنین در ادامه جلسه ،ولی چگینی رییس این کمیسیون ضمن بررسی محاسبات مالی پروژه حکم آباد بر لزوم
تسهیلگری در حوزه سرمایه گذاری تاکید نمود و گفت: باید طلسم شش ساله سرمایه گذاری در قزوین شکسته شود و از سوی دیگر نیز مباحث حقوقی در پروژه سرمایه گذاری مورد توجه قرار گیرد‌.

وی همچنین خاطر نشان کر:؛ توجه به اجرای پروژه های سرمایه گذاری نظیر سالن همایش هتل و فضاهای تفریحی و سرگرمی در شهر قزوین توسط مدیریت شهری قزوین تاکید نمود.

چگینی در ادامه خواستار جذب سرمایه گذار ساختمان پزشکان در شهر قزوین شد و گفت: پیشنهاد می شود تا برای رفع ترافیک هسته مرکزی شهر و تجمع ساختمان پزشکان دریک نقطه شهر  مطالعات قوی در این خصوص صورت گیرد و با بررسی جوانب کار بتوانیم یک پروژه جامعی را در حوزه ساختمان پزشکان داشته باشیم.

حق شناس نائب رییس این کمیسیون نیز در سخنانی خواستار بررسی و دقت نظر بخش حقوقی پیرامون قرارداد سرمایه گذاری پروژه حکم آباد شد وگفت: باید مباحث حقوقی و تشریفات مناقصه، پیش نویس قرارداد از نحوه دعوت از سرمایه گذار و  قرارداد  به لحاظ حقوقی مورد ارزیابی قرار گیرد و کار کارشناسی دقیقی در این حوزه صورت گیرد.

مهدی خانی عضو این کمیسیون نیز در سخنانی بر لزوم بروز رسانی نقشه های تاسیسات ساختمان حکم آباد تاکید نمود.

مهدیون مدیر مالی شهرداری قزوین نیز در این جلسه با اشاره به بررسی اسناد مناقصه پروژه سرمایه گذاری گفت: طی جلسات مختلف اسناد و مدارک مناقصه قرائت و مطالعه شد ویکسری اصلاحات جزیی و پیشنهادات انجام شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط