سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۹

بررسی و تصویب سه لایحه شهرداری قزوین در جلسه تلفیق کمیسیون‌های عمران با مالی شورای اسلامی شهر قزوین

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه تلفیق کمیسیونهای عمران، ترافیک و امور زیربنایی با مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهدی مهدی خانی و با حضور اعضا ،انتظاری سرپرست معاونت عمرانی،تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی،زارعی مدیر عامل سازمان عمران،حمید رحمانی مدیر منطقه نمونه گردشگری و با هدف بررسی لوایح مربوطه شهرداری قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛لایحه شهرداری قزوین پیرامون خرید و تهیه لاستیک مورد نیاز ماشین آلات سازمان عمران با حضور زارعی رییس این سازمان تشریح شد و پس از بررسی مورد تایید قرار گرفت.

در ادامه جلسه ،لایحه مرمت ،بازسازی و نوسازی معابر و ابنیه منطقه نمونه گردشگری با حضور رحمانی مدیر این منطقه مورد بررسی قرار گرفت که پس از بررسی اعضای کمیسیون مقرر شد جزئیات بیشتر این لایحه برای تصمیم گیری نهایی به صحن شورا ارایه شود.
 
در بخش دیگر این جلسه لایحه دیگری شامل واگذاری خرید، حمل و توزیع سوخت جایگاه سازمان اتوبوسرانی به بخش خصوصی از ردیف پروژه کمک به طرحهای حمل و نقل عمومی توسط تقوی مدیر این سازمان مطرح و تشریح گردید و برای تصمیم گیری نهایی به صحن شورا ارجاع شد.

در بخش دیگر این جلسه گزارش روند هزینه کرد و صورت حساب‌های پرداختی در پروژه کمربندی آيت الله باریک بین توسط انتظاری سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین مورد بررسی قرار گرفت .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط