چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۳

فصیحی رامندی ،

در موضوع افزایش سهام بانک شهر از نظرات کارشناسان خبره بورس استفاده شود

به منظور تصمیم گیری دقیق پیرامون لایحه افزایش سرمایه 300 میلیارد تومانی ( 300 درصد) ، سه برابر سهم فعلی شهرداری در بانک شهر باید از نظرات کارشناسان خبره استفاده شود و دریک جلسه تخصصی پیرامون آن تصمیم گیری صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کاربررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد ،طی سخنانی در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه افزایش 300 میلیارد تومانی سهام شهرداری در بانک شهر گفت: بررسی این موضوع نیازمند نگاه کارشناسی و حضور مشاورین وکارشناسان خبره در بازار بورس است .
 
وی ادامه داد: می توانیم در سیاست کلی نیز تجدید نظر نماییم که آیا افزایش سهام در بانک شهر داشته باشیم یا نه؟ لذا باید بحث های فنی در این حوزه صورت گیرد.
 
فصیحی رامندی با اشاره به اظهارات سایر اعضا درخصوص عدم تحقق افزایش سرمایه 200 میلیارد تومانی شهرداری در بانک شهر گفت: طبق نامه مکتوب بانک شهر این طور استنباط می شود که بانک افزایش سرمایه 200 میلیارد تومانی را پذیرفته است .
 
وی همچنین خاطر نشان کرد: تسویه بدهی شهرداری اقدام بزرگی بود چراکه به اعتقاد همه اعضای شورا این بدهی ها یک معضل بود و باید تسویه می شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط