یکشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۱۶

رییس کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین ؛

پلیس نماد اقتدار و تامین امنیت کشور است

نیرو‌های خدوم انتظامی جهادگرانی هستند که عاشقانه در راه ایجاد نظم و امنیت تلاش شبانه روزی در حال تلاش هستند و آحاد مردم نیز قدردان زحمات ارزشمند آنان هستند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین،حسین صلح جو، رییس کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین ،  ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تبریک این ایام به جان برکفان و تلاشگران این عرصه گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پلیس نماد اقتدار و تامین امنیت کشور و آحاد مردم و خدمتگزاری به آنان است.
 
وی ادامه داد: تامین امنیت ،تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت از مهم ترین ارکان ثبات سلامت نظم اجتماعی و سیاسی است که به عهده نیروی انتظامی می باشد.
 
صلح جو هفته نیروی انتظامی را فرصت مناسبی برای تجلیل از بزرگ مردان جان بر کف دانست و افزود: بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثاربی وقفه آنان زمیـنه ساز سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی شده است.
 
رییس کمیسیون املاک وحقوقی شورای اسلامی شهر قزوین ضمن با اهمیت خواندن نقش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت تصریح کرد:  آحاد مردم مدیون تلاش‌های ارزشمند این نیرو هستند و ما هم خدا را شاکر هستیم که نعمت امنیت و حضور جان بر کفان تامین امنیت را در جامعه داریم و امیدواریم که در ظل توجهات حضرت ولی عصر( عج) و زعامت  مقام معظم رهبری( مد ظله العالی)قدردان زحمات عاشقانه آنها باشیم .

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط