سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۲۱

مهری السادات تقوی:

لزوم تهیه و تدوین طرح جامع پیاده روسازی در شهر قزوین / تهیه مکانی برای رفاه پرسنل در شهرهای شمالی

مدیریت شهری قزوین به منظور کیفی سازی امور طرح کلی و جامع پیاده روسازی در شهر قزوین را تهیه و تدوین نماید.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،مهری السادات تقوی عضو شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین  برگزارشد با تاکید بر این مطلب ،اظهار کرد: به نظر می رسد پیاده روسازی در سطح شهر قزوین بر اساس یک طرح جامع و اصولی پیش نمی رود و لذا ضرورت دارد تا در راستای کیفی سازی امور پیاده روسازی ها براساس یک طرح جامع واصولی صورت گیرد.
 
وی خاطر نشان کرد: افق شهر و کلیات پیاده روسازی در تمامی مناطق باید در طرح مشخص شود و براساس آن و اولویت ها اقدامات صورت گیرد.
 
 تقوی همچنین خواستار نظارت دقیق شهرداری قزوین بر کار پیمانکاران در حوزه زیرسازی ، کیفیت مصالح استفاده شده ، کف سازی ها هستیم که باعث نارضایتی شهروندان شده است .
 
 وی همچنین پیشنهاد داد تا مدیریت شهری قزوین در شهرهای شمالی کشور یک مکان تفریحی و اقامتی برای استفاده پرسنل در سه ماه تابستان به صورت استیجاری تهیه نماید تا پرسنل بتوانند از آن بهره مند شوند.
 
تقوی همچنین در بخش دیگری از این جلسه در طرح دیدگاه خود درخصوص شارژ سرانه ورزشی برای استخر شنا به حساب پرسنل شهرداری گفت:ارایه کارت استفاده از خدمات استخر  شنا به مراتب بهتر از واریز پول آن به حساب پرسنل است چرا که شاید کمتر از ده درصد پرسنل این پول را برای ورزش  اختصاص دهند .
 پایان پیام/

تصاویر مرتبط