سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۷

بررسی پنج لایحه شهرداری در کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین

جلسه کمیسیون مالی،برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی لوایح مربوطه در حوزه مالی در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون مالی ،برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست ولی چگینی و با حضور اعضا، عمویی مدیر عامل سازمان آرامستانها،برجی رییس سازمان فرهنگی ورزشی، محمد خانلو سرپرست امور پیمان و رسیدگی شهرداری و کارشناسان مربوطه با هدف بررسی لوایح حوزه مالی در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ لایحه شهرداری قزوین پیرامون تأمین نیروی غسال و غساله و مامور سردخانه در سازمان آرامستانهای شهرداری قزوین پس از  بررسی به تصویب کمیسیون رسید.

در ادامه جلسه،لایحه خرید و نصب تجهیزات مربوط به صوت، تصویر و نور مورد نیاز مجموعه تئاتر شهر از طریق مناقصه عمومی توسط برجی رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تشریح شد و پس از بررسی به تایید رسید.

همچنین گفتنی است؛ لایحه مجوز اعزام ۵ دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس و دو دستگاه اتوبوس به شهر مرزی مهران جهت اعزام پرسنل شهرداری نیز در این جلسه مطرح شد و برای تصمیم گیری نهایی به صحن شورا ارجاع شد.

در بخش دیگر این جلسه ،تعیین  قدرالسهم شهرداری در خصوص نگهداری معتادین متجاهر به صورت ماهیانه ۱۵۰ میلیون تومان از دیگر لوایحی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و تایید شد.

همچنین ،لایحه تجهیز اقلام فاوایی جهت اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای باغ موزه دفاع مقدس توسط محمد خانلو سرپرست امور پیمان و رسیدگی شهرداری مورد بررسی قرار گرفت و جهت تصمیم گیری نهایی به صحن شورا ارجاع شد.

در پایان این جلسه همچنین اشدری عضو این کمیسیون ضمن انتقاد از عملکرد سازمان فرهنگی - ورزشی شهرداری قزوین در بی توجهی به مصوبات کمیسیون های تخصصی شورا گفت: رئیس این سازمان به همراه شهردار قزوین باید پاسخگوی عدم توجه و اجرایی شدن مصوبات کمیسیون بانوان پیرامون جشنواره عکس خانواده باشند.

وی افزود: به دلیل سلایق شخصی این جشنواره اجرایی نشد در حالی که هم مصوبه صحن و هم مصوبه کمیسیون را داشت این رفتارها باعث دلزدگی مشارکتهای مردمی خواهد شد و شهردار باید برای این ترک فعل پاسخگو باشد .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط