سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۷

در کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد؛

خرید سامانه خودرو سیار ثبت تخلفات در شهر قزوین

اعضای کمیسیون عمران ،ترافیک و امور زیر بنایی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه این کمیسیون ضمن بررسی لوایح مربوطه با خرید خدمات بهره برداری سامانه خودرو سیار ثبت تخلفات در شهر قزوین موافقت نمودند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه کمیسیون عمران ،ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهدی مهدی خانی و با حضور اعضا،عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک،زارعی رییس سازمان عمران،محمودی رییس کارخانه آسفالت، رضی معاون عمرانی منطقه نمونه گردشگری باراجین و با هدف بررسی لوایح مربوطه در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

براساس این گزارش؛ در ابتدای این جلسه استفساریه شهرداری قزوین پیرامون خرید و حمل قیر در بورس کالا توسط زارعی رییس سازمان عمران مطرح و پیرامون آن تصمیم گیری شد.

همچنین در ادامه جلسه لوایح معاونت حمل و نقل و ترافیک  توسط عرشیان تشریح شد.

بر این اساس، لایحه خرید خدمات بهره برداری از دو سامانه خودرو سیار ثبت تخلفات پس از بررسی جزییات مورد تصویب اعضای کمیسیون قرار گرفت و مقرر گردید ،گزارش فصلی از عملکرد این خودرو به شورا ارایه شود.

این گزارش می افزاید؛ لایحه سامانه اولویت دهی عبور اتوبوس و خودروهای امدادی در تقاطع های مختلف شهر قزوین  نیز پس از بررسی جزییات به تایید اعضای کمیسیون رسید.

همچنین در این جلسه جزییات لایحه اخذ مجوز برگزاری مناقصه احداث فونداسیون برای احداث آلاچیق در منطقه نمونه گردشگری باراجین بررسی شد و جهت بررسی های تکمیلی به لحاظ قیمت کارشناسی به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

در ادامه جلسه ،لایحه شهرداری در خصوص خرید یک دستگاه پهپاد استورم از طریق ترک مناقصه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید مستندات این لایحه به طور ‌کامل به شورا ارایه شود همچنین لایحه خرید خدمات پشتیبانی سیستمهای الکترونیکی شامل خرید دستگاههای مربوطه نیز به دلیل عدم تنجز و عدم ارایه قیمت ها از دستور کار خارج شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط