سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۴

عضو شورای اسلامی شهر قزوین :

سهم نیم درصد ی کتابخانه ها از محل درآمدهای شهرداری به موقع پرداخت شود

فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا اقدام تروریستی و ددمنشانه عوامل داعش در حمله به حرم شاهچراغ را محکوم نمود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا ضمن محکوم نمودن حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ اظهار کرد: یکبار دیگر پنجه خونین  آمریکا از آستین داعش خارج  و برای دومین بار در حرم احمد بن موسی و شاهچراغ جنایی دیگر رقم خورد.
 
وی ادامه داد: تجربه نشان داده است هرگاه کشور در آستانه یک موفقیت وشادکامی مردمی قرار می گیرد دشمنان با ایجاد حادثه کام مردم را تلخ می کند.
 
فصیحی رامندی خاطرنشان کرد: دیپلماسی فعال دولت در جهان و آزاد سازی منابع مالی کشور و شکست سیاستهای استکبار در منطقه وجهان، دشمن را خشمگین  و وادار به اقدام تروریستی جنایتکارانه نمود.
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: اینجانب شهادت دو تن از هموطنان عزیز درای ن جنایت را تبریک و تسلیت گفته و برای مجروحین وجانبازان عزیز آرزوی سلامتی دارم و برای آن خادم شجاع که بادست خالی به مبارزه با داعش مسلح پرداخت و او را به زانو درآورد و زمین زد تا نیروهای امنیتی اقدام به دستگیری نمایند دست مریزاد عرض می کنم .
 
وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار پرداخت سهم نیم درصد ی کتابخانه ها در سال جاری شد و گفت: مدیریت شهری باید سهم نیم درصدی از محل درآمدهای شهرداری به کتابخانه ها را که در سال جاری ماهیانه ۲۰۰ میلیون تومان می باشد را به موقع پرداخت نماید تا در پایان سال بامشکل مواجه نشویم .
 
فصیحی رامندی در ادامه جلسه که درخصوص بررسی لایحه تهیه اطلس سرمایه گذاری اختصاص داشت پیشنهاد داد؛ بسته های پیشنهادی به صورت موردی و تک تک به شورا ارایه شود تا اقدامات به صورت عملیاتی تر صورت گیرد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط