یکشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۰۱

در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین صورت گرفت؛

تشریح اقدامات سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در ماه محرم و صفر

اعضای کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بررسی لوایح شهرداری قزوین اقدامات سازمان پسماند در ایام ماه محرم و صفر را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست حسین صلح جو و با حضور حق شناس نائب رییس و سایر اعضا،فقیهی مدیر حقوقی،اللهیاری رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، صباغ ها سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین و با هدف بررسی لوایح شهرداری قزوین و تشریح اقدامات سازمان پسماند در ایام ماه محرم و صفر در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ تقی صباغ ها سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در تشریح اقدامات این سازمان در ایام ماه محرم و صفر اظهار کرد: نیروهای این بخش با حداکثر ظرفیت و توان در حال آماده‌باش هستند، تا امور مربوط به نظافت سطح شهر به خصوص مسیرهای حرکت هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) به بهترین شکل صورت گیرد.

وی افزود:شستشوی مسیرهای عزاداری ،استفاده از سطل‌های میلگردی درخیابان های شهدا،سلامگاه و شهید انصاری، توزیع کیسه ها و مخزن زباله میان هیأت‌ها از جمله اقدامات این سازمان در مراسمات عزاداری در ماه محرم و صفر می باشد.

اعضای کمیسیون ضمن استماع اقدامات سازمان پسماند بر لزوم فرهنگسازی و آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان پیرامون نریختن زباله در مسیرهای عزاداری و توجه به پاکی و نظافت شهر تاکید نمودند.

در ادامه این جلسه ، لایحه شهرداری قزوین پیرامون واگذاری مالکیت  مغازه های واقع در بازار مبل شهید بابایی از طریق مزایده عمومی با حضور مدیر حقوقی و رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط