سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۴/۲۷

در صحن علنی شورای اسلامی شهرقزوین صورت گرفت؛

بررسی طرح پیشنهادی اصلاح الگوی جبران خدمات کارکنان شهرداری قزوین

اعضای شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا که بیش از پنج ساعت به طول انجامید طرح پیشنهادی اصلاح الگوی جبران خدمات کارکنان شهرداری قزوین را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ، در بیست و سومین جلسه علنی شورا که به ریاست علی فرمانی و با حضور اعضای شورا ، موسوی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و سعیدی مدیر توسعه سرمایه انسانی و سایر نمایندگان مطلع شهرداری قزوین برگزار شد ،ضمن بررسی لوایح واصله طرح پیشنهادی اصلاح الگوی جبران خدمات کارکنان شهرداری قزوین مورد واکاوی قرار گرفت.

 براساس این گزارش،در این طرح شش الگو جهت پرداخت عادلانه در موضوع جبران خدمات کارکنان شهرداری قزوین از جمله پرداخت تعطیل کاری از سوی موسوی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی تشریح شد.
 
موسوی همچنین در این جلسه از طرحهای دیگر و در دست اقدام معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی نیز خبر داد و گفت: طرح  جامع پرسنلی شهرداری، نظام نامه طرح کار سنجی در مناطق و کانون ارزشیابی، را ه اندازی سامانه مدیریت دانش ،نظام نامه ارزیابی عملکرد،طرح جامع نواحی شهرداری ،طرح جامع رفاهی کارکنان شهرداری از جمله طرح هایی است که در این  معاونت‌ برنامه ریزی شده است .
 
گفتنی است ؛ در ادامه جلسه هر کدام از اعضا به بیان نظرات خود پیرامون این طرح پرداختند و بر ضرورت پرداخت عادلانه در موضوعات تعطیل کاری و سایر مزایای پرداختی به کارکنان و عدم تضییع حقوق پرسنل تاکید نمودند همچنین مقرر گردید در جلسه ای ویژه مجددا این طرح به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد و رای گیری نهایی درخصوص نحوه اجرایی شده این طرح صورت گیرد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط