پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۰۱

طی بازدید کمیسیون بانوان از بوستان مادر و کودک تاکید شد؛

مشکلات بوستان مادر و کودک در کمترین زمان ممکن حل شود

جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین به منظور ادامه بررسی مشکلات بوستان بانوان مادر و کودک قزوین در محل این بوستان تشکیل و تکلیف هر سازمان برای رفع مشکلات مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست فاطمه اشدری و با حضور عظیمی صدر مدیر حراست، حافظی مدیر عامل سازمان خدمات طراحی ،صالحی مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز،نظری پور مشاور شهردار، رجبی مشاور شهردار در امور مناسب سازی، آقاجانی معاون عمرانی منطقه یک،نمایندگان سازمان فضای سبز، معاونت فنی و عمرانی ، سازمان زیباسازی و جمعی از فعالین و مشاورین فرهنگی کمیسیون و با هدف بررسی مشکلات موجود در بوستان مادر و کودک و هم اندیشی پیرامون حل آنها برگزار شد.

دراساس این گزارش، اشدری رییس این کمیسیون درسخنانی به مشکلات احصا شده در بوستان مادر وکودک پرداخت و گفت: طعمه گذاری سازمان پسماند جهت از بین بردن حیوانات موذی در بوستان ،ایجاد تنوع در وسایل بازیگاهی ،ایجاد سایه انداز و نصب آلاچیق،  اصلاح سیستم جذب آبهای سطحی،افزایش تعداد نیمکت ها،اختصاص ویلچر برای سالمندان و معلولان، نرده کشی و میله کشی برای استفاده افراد کم توان و بیمار در مسیر پیاده روی ،نصب نرده های حفاظتی دور تا دور بوستان، ساماندهی افراد معتاد و بزهکار در اطراف بوستان،آسفالت ضلع شمال غربی بوستان و بازگشایی در شمال منطقه راه آهن به بوستان،آرام سازی مسیر دسترسی ضلع شمال به جنوب بعد از خروجی پل امام رضا(ع)،تعبیه پمپ آب  می باشد.

وی ادامه داد: اختصاص فضای انتظامات و حراست در بوستان، رفع مشکل اشرافیت به بوستان، رفع تداخل مسیر دوچرخه و پیاده در بوستان، ایجاد ایستگاه دوچرخه و تامین امکانات لازم، اختصاص فضایی برای مهد کودک از دیگر مواردی است که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده همچنین درخصوص بهره برداری از ابنیه موجود در این بوستان گفت:کلیه ابنیه این بوستان به سازمان فرهنگی واگذار می شود و فعالیت‌های فرهنگی ورزشی این ابنیه ها زیر نظر انجمن مادر و کودک و توسط تشکلهای مردمی صورت می گیرد.

این گزارش خاطر نشان می کند: در این جلسه تکلیف هر سازمان شهرداری  پیرامون حل مشکلات مربوط به بوستان مادرو کودک مشخص گردید.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط