سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۳۰

دبیر پارلمان محلی قزوین،

هوشمند سازی گامی در جهت مدیریت یکپارچه شهری است

شورای ششم و مدیریت شهری در راستای تحقق شعار قزوین آینده ،قزوین هوشمند اقدامات و تلاشهای مثبتی داشته است .

    به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،مهدی مهدی خانی دبیر و رییس کمیسیون عمران،ترافیک وامور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین در آیین رونمایی از ده پروژه شاخص هوشمند سازی شهرداری قزوین اظهار  کرد: ارایه خدمات هوشمند موجب تسریع در  کارها،افزایش دقت و کاهش هزینه و افزایش شفافیت خواهد شدو تاثیر زیادی در مدیریت یکپارچه شهری خواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه کار در حوزه فناوری بی نهایت است تاکید کرد:معتقدیم شهرداری قزوین در عرصه هوشمندسازی پیشرو خواهد بود و این موضوع می تواند کمک کند تا سایر شهرداری های استان نیز به این جرگه بپیوندد .
 
 مهدی خانی با اشاره به اینکه در مدیریت شهری قزوین تاکنون موضوعات متعددی دردستور کار قرار گرفته است گفت:با تلاش و همت جهادی مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین خدمات گسترده وبی نظیری در شهرداری انجام شده است و اعضای شورا در کنار این تیم، تلاشها واقدامات را ارج می نهد .
 
وی با تاکید بر اینکه حجم بالای کارها در مدیریت شهری از جمله مباحث عمرانی و خدمات باعث نشده تا موضوع هوشمند سازی فراموش شود تصریح کرد:در کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین و با تلاش مدیران شهری به ویژه سازمان فناوری اطلاعات در راستای تحقق قزوین آینده، قزوین هوشمند کار را آغاز نمودیم تا مردم بتوانند در هفت روز هفته و در تمامی اوقات شبانه روز  به طور مستمر از خدمات شهرداری بهره مند شوند .
 
به گفته مهدی خانی شهروندان با استفاده از سامانه های هوشمند می توانند بدون واسطه و بدون پرداخت هزینه و در کمترین زمان خدمات  مور نیاز خود را دریافت نمایند .
 
وی همچنین تاکید کرد:شهرداری قزوین این آمادگی را دارد که بسترهای باز دیتای موجود  ومورد نیاز شرکتهای دانش بنیان و نخبگان را در بسترهای قانونی در اختیار آنان  قرار دهد تا بتوانندبا پردازش و تحلیل داده اطلاعات را استخراج کنند.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط