سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۳۰

بررسی چهار لایحه شهرداری قزوین در کمیسیون تلفیق شهرسازی با عمران شورای اسلامی شهر قزوین

در جلسه تلفیق کمیسیون‌های شهرسازی، املاک و حقوقی با عمران ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین چهار لایحه شهرداری در حوزه شهرسازی و عمران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، جلسه تلفیق کمیسیونهای شهرسازی، املاک و حقوقی با عمران، ترافیک و امور زیر بنایی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهری السادات تقوی و با حضور اعضا و نمایندگان مطلع شهرداری قزوین و با هدف بررسی لوایح مربوطه در حوزه شهرسازی و عمران برگزار شد.

بر اساس این گزارش،لایحه شهرداری قزوین پیرامون دیوار کشی و محصور نمودن زمینهای متعلق به شهرداری با دیوارهای بتنی در سه پروژه شامل زمین باغ موزه دفاع مقدس،زمین مجتمع زرآبادی واقع در جاده بوئین زهرا، زمین واقع در ضلع جنوبی تالار شهر مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

همچنین در ادامه جلسه ،لوایح اخد مجوز برگزاری مناقصه برای پروژه های منطقه چهار شامل احداث ایستگاه آتش نشانی چهار راه بازار،اجرای عملیات احداث سوله ورزشی ناصرآباد،اجرای عملیات ساماندهی و کانالیزه کردن نهر دلیچای در محدوده شهرک دانش،پیاده روسازی ضلع شرقی خیابان سعدی حدفاصل چهار راه نظام وفا تا چهار راه بنیاد شهید مورد بحث و بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت و تایید شد.

براساس این گزارش،لوایح ارزش افزوده ناشی از اجرای طرحهای عمرانی و شهری و پرونده آقای ایرج نصیری مبنی بر تفاهم نامه شهرداری و تعاونی های نه گانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در پایان این جلسه به تعدادی از نامه های واصله رسیدگی شد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط