سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۲۳

در جلسه کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین تشریح شد؛

برنامه های رویداد مادر و کودک غدیری در بوستان بانوان

جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بازدید از خانه فرهنگ شهروندی و ادامه بررسی برنامه های عید غدیر در بوستان مادر و کودک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون بانوان وامور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست فاطمه اشدری و با حضور مهری السادات تقوی،نظری پور مشاور شهردار قزوین،حافظی مدیر عامل سازمان خدمات طراحی،انتظاری سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری پیردهقان از موسسه شهید آوینی وحاجی زاده مسؤل خانه فرهنگ شهروندی و جمعی از فعالین و مشاورین فرهنگی کمیسیون در خانه فرهنگ شهروندی برگزار شد.

براساس این گزارش؛ فاطمه اشدری رییس این کمیسیون در سخنانی بر لزوم استفاده از ظرفیت بوستان‌های بانوان تاکید نمود وگفت: باید در بوستانها به ویژه بانوان برنامه ها و پایگاه‌های مختلف فرهنگی داشته باشیم و با رویکرد مادران و کودکان برنامه ریزی های لازم صورت گیرد‌.

وی همچنین خواستار اجرایی شدن احداث پارک قرادآباد شد و گفت: باید مدیریت شهری قزوین در سال جاری اجزائی شدن پارک ۱۵ هکتاری قرادآباد را در دستور کار قرار دهد.

اشدری همچنین به تعریف کارکرد برای بوستان بانوان ریحانه در مینودر تاکید نمود و گفت: متاسفانه به دلیل عدم اجرای برنامه ها و نبود ابنیه مورد نیاز در بوستان ریحانه استفاده مناسبی توسط بانوان صورت نمی گیرد و ضرورت دارد تا با ورود تشکلهای مردمی و استفاده از ظرفیت نهادهای فرهنگی که خواستگاه مردمی دارند بتوانیم کارکردهای خوبی برای این بوستان تعریف کنیم.

همچنین در این جلسه برنامه های تدارک دیده شده این کمیسیون برای روز عید غدیر با رویکرد مادر و کودک غدیر عنوان شد.

براساس این گزارش، برنامه های مختلف فرهنگی و هنری با حضور اساتید کشوری ،اجرای زنده برنامه خطاطی نقاشی متری و تصویرسازی با موضوع غدیر  گروه سرود نوجوان و شعر خوانی و برپایی غرفه های کودک و نوجوان و اجرای برنامه تئاتر عروسکی با موضوع غدیر از جمله مهم ترین برنامه های در نظر گرفته شده برای مناسبت عید غدیر می باشد .

همچنین در این جلسه درخصوص استفاده از فضاهای شهرداری قزوین با کاربری فعالیت های فرهنگی و نگارخانه و نمایشگاه آثار هنری برای هنرمندان بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید تا سازمان فرهنگی ورزشی لیست فضاهای شهرداری قزوین در حوزه فرهنگی را به کمیسیون ارایه نماید.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط