سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۲۳

در جلسه کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین بررسی شد؛

برگزاری برنامه‌های ویژه عید غدیر در بوستان مادر و کودک

اعضای کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین به همراه مشاورین فرهنگی این کمیسیون برنامه های مورد نظر برای اجرا در مناسبت عید سعید غدیر را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین ،جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست فاطمه اشدری و با حضور مهری السادات تقوی ،نظری پور مشاور شهردار قزوین ،پیردهقان مسؤل طرح تربیتی صمیم و جمعی از مشاورین فرهنگی کمیسیون و با هدف بررسی برنامه های روز عید غدیر در بوستان مادر و کودک برگزار شد.

براساس این گزارش؛ برنامه هایی از قبیل نقاشی متری برای کودکان و نوجوانان،سرود خوانی شعر خوانی، تئاتر عروسکی برای کودکان موضوع غدیر،غرفه مشاوره کودک و نوجوان،مداحی، دعوت از اساتید هنر خوشنویسی و برگزاری کلاسهای آموزشی،پرده خوانی با موضوع غدیر برپایی نمایشگاه‌های عکس با موضوع غدیر،کارگاههای قصه گویی از جمله پیشنهادات و برنامه هایی است که در این کمیسیون برای روز عید غدیر در بوستان مادر و کودک مطرح شد.

این گزارش می افزاید؛با برنامه ریزی کمیسیون بانوان قرار است تا برنامه های خوب و متنوعی با همکاری و مشارکت فعالین فرهنگی و مشارکت مردمی در بوستان مادر و کودک در مناسبت عید غدیر برگزار شود.

براساس این گزارش،همچنین آرام سازی برای افراد پیاده در مسیر دسترسی به بوستان بانوان توسط سازمان ترافیک از دیگر مواردی بود که پیگیری و اجرای آن در این جلسه تاکید شد.

همچنین در این جلسه ضمن بیان نظرات و پیشنهادات حاضرین پیرامون برنامه‌های فرهنگی و آموزشی بر لزوم توجه به نهاد خانواده و مادران به عنوان رکن اصلی خانواده تاکید شد، چرا که یک مادر سالم در تربیت فرزندان و جامعه خوب و مفید اثر گذار است لذا باید برنامه های خوب و اثر گذار در بوستانها با ایجاد پایگاه‌های فرهنگی و آموزشی برگزار شود.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط