سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۲۳

با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قزوین؛

اتوبوسهای درون شهری قزوین تا پایان خردادماه رایگان هستند

در هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین، اعضا ضمن بررسی لوایح و نامه های واصله با تصویب ۹ لایحه شهرداری قزوین موافقت نمودند.

 

به‌گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،در هفدهمین جلسه علنی شورا در سال جاری لایحه دوفوریتی شهرداری قزوین مبنی بر خریداری یک دستگاه ماشین جاروب مکانیزه از طریق ترک تشریفات مناقصه مورد بررسی و تایید اعضا قرار گرفت.

این گزارش می افزاید:لوایح مربوط به پروژه های عمرانی منطقه یک شامل بهسازی و مرمت ساختمان فروشگاه تعاونی مصرف کارکنان و پروژه مرمت و لکه گیری آسفالت ناحیه امامزاده علي (ع) مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

همچنین، لوایح اخد مجوز برگزاری مناقصه برای  پروژه های عمرانی منطقه سه شامل احداث سرویس بهداشتی در بوستان لاله مهدیه و پروژه ترمیم ترانشه و لکه گیری نیز پس از بررسی به تصویب رسید.

از دیگر لوایحی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت احداث دو عدد پست برق جهت روشنایی پروژه کمربندی سبز با اخذ پیمانکار واجد شرایط بود که مورد تصویب قرار گرفت.

در ادامه جلسه لایحه اصلاح خطوط سازمان اتوبوسرانی که جزییات آن در کمیسیون مربوطه بررسی شده بود با موافقت تمامی اعضا به تصویب رسید.

 گفتنی است ؛لوایح اخذ مجوز برگزاری مناقصه برای واگذاری انجام سرویس‌های دربستی و پشتیبانی و گردشگری سازمان اتوبوسرانی توسط ناوگان ملکی و پرونده آقای خرقانی و حسن پور در مشعلدار و اخذ مجوز برگزاری مناقصه اخذ پیمانکار خدمات منطقه سه بابت رفت و روب و نظافت در ساختمان منطقه سه و نواحی آن برای مدت یکسال پس از بررسی به تصویب اعضای شورا رسیدند.

همچنین استفساریه شهرداری قزوین مبنی بر پرداخت یارانه بلیط ناوگان اتوبوسرانی طبق لیست پیوستی ارایه شده به شورا پس از بررسی مورد تایید اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفت.

شایان ذکر است؛ اعضای شورا لایحه شهرداری قزوین  پیرامون رایگان بودن ناوگان اتوبوسرانی تا پایان خرداد ماه و رایگان شدن تعرفه اتوبوسرانی در نواحی  کم برخوردار دانش و ناصرآباد،مشعلدار و باغ نشاط تا پایان مرداد ماه  را مورد بررسی و موافقت قرار دادند.

همچنین در این جلسه به برخی مغایرتهای اعلامی مصوبات شورا که از سوی هیأت تطبیق شهرستان ارایه شده بود رسیدگی و درخصوص هر کدام از آنها تصمیم گیری شد..

پایان پیام/

تصاویر مرتبط