یکشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۴

در جلسه تلفیق کمیسیون‌های خدمات شهری عمران و شهرسازی تاکید شد ؛

احداث پارکینگ خودروهای سنگین در شهرک دانش

اعضای شورای اسلامی شهر قزوین درجلسه تلفیق کمیسیونهای خدمات شهری،عمران و شهرسازی با حضور مدیران شهری مشکلات احداث پارکینگ خودروهای سنگین در ورودی شهرک دانش را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه تلفیق کمیسیونهای خدمات شهری و شورایاری، عمران، ترافیک و امور زیربنایی و شهرسازی املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست حسین صلح جو و با حضور اعضای کمیسیون و جمعی از مدیران شهرداری قزوین و با هدف بحث و بررسی پیرامون مشکلات موجود در احداث پارکینگ خودروهای سنگین و شناسایی زمین مربوطه در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

براساس این گزارش، عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در سخنانی برلزوم احداث ایجاد بارانداز در چهار نقطه شهر تاکید کرد و گفت: به منظور ساماندهی و عدم ورود  خودروهای سنگین به داخل شهر و توقف آنها در کوچه های شهرک دانش و شهرک کوثر و مینودر باید چهار بار انداز و توقف گاه در نقاط مختلف ورود به شهر قزوین احداث شود.

وی افزود:باید مجموعه استانی در مورد زمینهای شهرداری در شهرک دانش بدون اینکه تغییر کاربری ایجاد شود به صورت موقت برای ایجاد پارکینگ همراهی و مساعدت لازم را داشته باشد.

در ادامه جلسه سرهنگ اعلایی فر رئیس پلیس راهور شهرستان قزوین نیز در سخنانی با بیان اینکه جرایم پلیس راهور در خصوص پارک خودروی سنگین در شهر  بازدارنده نیست گفت: بایستی برای حل مشکل پارک خودروی سنگین درشهر احداث پارکینگ در شهر قزوین و شهرک دانش پیگیری شود.

گفتنی است؛ اعضای کمیسیون بر لزوم حل مشکل در احداث پارکینگ عمومی خودروهای سنگین در شهرک دانش به عنوان یک اولویت مهم تاکید نمودند و خواستار شناسایی زمین جهت این پروژه تا یک ماه آینده شدند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط