یکشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۰

حق شناس،

شورا و شهرداری قزوین در کنار تیم شمس آذر است /هوشمند

صعود تیم فوتبال شمس آذر قزوین به مسابقات لیگ برتر افتخاری برای تاریخ استان است و لذا ضرورت دارد تا حمایت و مساعدتهای ویژه از سوی شورا و مدیریت شهری به این تیم صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،محسن حق شناس نائب رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد ضمن اشاره به افتخار آفرینی تیم شمس آذر در صعود به مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: این اتفاق در تاریخ فوتبال این شهر بی نظیر است و از تلاشهای عوامل این تیم و سرمربی آن جناب آقای دقیقی قدردانی می کنیم چرا که ایشان کار فوق العاده ای را انجام دادند و باعث آشتی مردم قزوین با فوتبال شدند.
 
وی با اشاره به طرح کیمسیون فرهنگی مبنی بر اجلال اعوامل تیم شمس آذر  ادامه داد: حمایت و مساعدت از عوامل این تیم باید با برنامه و در خور باشد و لذا پیشنهاد می شود جلسه ویژه ای در کمیسیون فرهنگی ترتیب داده شود و همچنین با هماهنگی باشگاه این تیم حمایتها صورت گیرد.
 
وی همچنین حمایت از تیم و باشگاه را حمایت از صنعت  تولید آرد شمس آذر دانست و گفت: کارخانه تولید آرد شمس آذر هر چه بیشتر تقویت شود چون صنعت ارزشمندی  است  و وجهه خوبی هم برای استان خواهد داشت .
 
حق شناس همچنین خواستار توجه به ایجاد زیر ساختهای مورد نظر در شهر قزوین و همچنین در مجاورت ورزشگاه سردار آزادگان شد و گفت: باید راههای دسترسی و مشکلات ترافیکی این مسیر مورد بررسی و حل و فصل قرار گیرد تا علاقه مندان و هواداران بتوانند در مسابقات به راحتی به تماشای بازی ها بنشینند .
 
وی خاطر نشان کرد: در مجموع باید در دل عوامل تیم فوتبال شمس آذر این امید زنده شود که شورا و شهرداری قزوین درکنارشان است .
 
وی همچنین در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی لایحه شهرداری قزوین پیرامون احداث بوستان ۱۸ هکتاری اختصاص داشت گفت:باید توافق کلی مالکیت زمین و همچنین طراحی کلی بوستان به شورا ارایه گردد و گرنه پروژه فضای سبز مورد نظر همه دوستان است اما قدم  صحیح و محکم برداشتن و روند منطقی پروژه باید مدنظر قرار گیرد تا در آینده دچار مشکل نشویم .
 
نائب رییس شورای اسلامی شهرقزوین همچنین به تذکراتی که از سوی فرمانداری قزوین در جلسه هیات تطبیق به شهرداری قزوین مطرح شده بود اشاره نمود و گفت: عدم هوشمند سازی در بحث تخلیه نخاله ساختمانی و عدم همکاری در خصوص ایجاد مرکز تخلیه نخاله ساختمانی   باعث شده تا در اطراف شهر شاهد تخلیه نخاله ساختمانی باشیم لذا از مدیریت شهری می خواهیم تا ضمن تجهیز اتاق مانیتورینگ خودروهای حمل نخاله ساختمانی را  به دستگاههای خاص مجهز نماید و این موضوع راجدی تلقی کنند و تلاش ویژه در این حوزه داشته باشند.
 
وی همچنین تاکید کرد: یکی دیگر از نکاتی که مورد تاکید فرمانداری بود کاهش تدریجی تعداد کیوسک های سطح شهر بود به نظر می رسد با تشکیل کمیته تخصصی مورد بررسی و پیگیری  شهرداری قزوین قرار گیرد.
 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط