سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۹/۱۹

دقیقی:

شهرداري قزوين نسبت به شهرهاي همتراز از شرايط اقتصادي مطلوبي برخوردار است

به گفته رییس کمیسیون املاک و توافقات شورای اسلامي شهر قزوین، درست است که تعدادی از پروژه های عمرانی در وضعیت صفر قرار دارد؛ اما باید شرایط اقتصادي را در نظر گرفت و با پیگیری آنها را جبران کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ سعید دقیقی رییس کمیسیون املاک و توافقات پارلمان محلی قزوین در جلسه علنی شورا با توجه به گزارش درآمد و هزینه شهرداری در نیمه نخست امسال، گفت: علیرغم مشكلات اقتصادي كشور و به تبع آن شهرداريها، در حال حاضر شرایط اقتصادی شهرداری قزوین نسبت به برخی شهرداری های سایر مراکز استان ها مطلوب است.

دقیقی خاطرنشان کرد: شهرداری قزوین نسبت به شهرداری های همدان، رشت و زنجان وضعیت خوبی دارد و اینکه توانسته تاکنون حقوق پرسنل خود را به موقع پرداخت کند، قابل تقدیراست.

وی افزود: پرسنل شهرداری و خانواده هایشان جمعیتی حدود ۱۵ هزارنفر را تشکیل می دهند که اگر حقوق آنها پرداخت نمی شد، معضلات زیادی برای خانواده های آنها ایجاد می کرد.

رییس کمیسیون املاک و توافقات شورای اسلامی شهر قزوین، همچنین در این جلسه درخصوص افزایش جرایم کمیسیون ماده صد گفت: این جرایم در زمان تصویب لایحه براساس قیمت گران شده مسکن تعیین شد.
 

/پایان پیام/

تصاویر مرتبط